perjantai 7. lokakuuta 2016

Aurinkoa ja ukkosmyrskyjä

Helou!
Aloituspostaukset on mulle aina kaikkein vaikeimmat tehdä, mitä pitäis sanoa ja kertoa itsestään saadakseen lukijat vakuuttuneiksi, mutta kumminkin paljastamatta liikaa?
Mulla tuppaa aloituspostaukset jäämään lyhyiksi, mutta nyt aion yrittää tosissani. :)


Bloggaus on ollut mulle pitkään haaveissa. Noin puolitoista vuotta sitten aloitin tekemään simsaiheista blogia ja pidän sitä edelleen yllä. Viime aikoina blogi kumminkin on ollut 
 hiljaiselolla, kun inspiraatiota ei vaan ole tuntunut löytyvän. Omasta elämästä kertova blogi alkoi tuntua aina vain ajankohtaisemmalle.

Tämä blogi ei tule olemaan mulle päiväkirja. Mä ihan mielelläni edelleen kirjoitan kynällä paperille, kun tuntuu siltä että pitää purkaa ajatuksia. Tämä blogi on mulle tapa purkaa mun luovuutta. Mulla on jo monta viikkoa ollut pakottava luomisen tarve, mutta en ole pystynyt tekemään asioita jotka yleensä on ollut mulle tapaa toteuttaa itseäni. Tää ehkä vois olla tapa saada toteuttaa itseäni.

Valokuvista sanon sen verran, että ne ei tuu olemaan mitenkään laadukkaita ja jos joskus ei tunu löytyvän sopivia kuvia, en sitten laita niitä. Mä laittelen tänne vanhoja kuvia arkistoista ja eläessäni omaa elämääni otan uusia. Tiedän että monelle valokuvat ovat kaikki kaikessa, mutta mielestäni tärkeämpää on se että teksti on laadukasta. Tai vaikkei olisikaan laadukasta siitä tulisi esille postauksen pointti. :)

Joku kumminkin miettii, että mistä blogin ja käyttäjänimen nimi ovat tulleet. Oli kauhean vaikeaa lähteä miettimään blogille nimeä. Mikä kuvaisi just mua eikä olisi vielä varattu. Mietinkin eri vaihtoehtoja pitkään ja lopulta löysin sekä hyvän käyttäjänimen että blogiin sopivan nimen. :)

Kirsikkasydän tulee oikeasti siitä, että kun mietin itselleni sopivaa nimeä katselin ympäri huonetta ja huomasin vasemmalla puolella olevan Cathy Cassidyn kirjan Kirsikkasydän, josta pidän kovasti. Lyhyt ja ytimekäs nimi joka myös kuvaa minua jollain tavalla. :) En hirveästi pidä kirsikoista, mutta kirsikathan maistuvat tietyllä tavalla happamilta, mutta ovat silti makeita ja mehukkaita. Minä itse osaan olla hirveä ihminen mutta pääasiallisesti olen oikeasti ystävällinen ja positiivinen ihminen, joten ajattelin nimen olevan oikein osuva!

Aurinkoa ja ukkosmyrskyjä tulee taas siitä, että olen erittäin herkkä, dramaattinen ja tunteellinen ihminen. Yleensä olen posiitivinen ja ystävällinen, koska se on minun perusluonteeni, mutta saatan viidessä sekunnissa yhtäkkiä suuttua. Mun suuttumukseni menee hieman samalla tavalla kuin ukkosmyrsky syntyy. Ensin mökötän jonkun, aikaa mutta yhtäkkiä saatan vain räjähtää, niinkuin salama tummasta pilvestä. En ole mitään huutotyyppiä, mutta itken erittäin herkästi ja tässä tapauksessa räjähtäminen tarkoittaa itkua. Siinä ei kumminkaan kestä kauaa kun rauhoitun, vaikka voin kyllä myöntää että yhden kerran olen ollut riidoissa kolme kuukautta erään ihmisen kanssa. Tämä ei kuitenkaan loppupuolella ollut enää mun vika. :D

Blogi tulee sisältämään mm. reseptejä, luovempaa tekstiä (tarina/runo tyylistä), siivousprojekteja ja muuten vaan lifestyle tyylisiä asioita. 

Tervetuloa mun matkaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti