keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Abc

Onko elämänaakkoset tuttu haaste?
Jos et ole aikaisemmin kuullut siitä kannattaa jatkaa lukemista vielä vähän aikaa. :)
Pohjimmiltaanhan tää menee silleen että kirjoitan vaikkapa a ja asian joka liittyy mun elämään ja alkaa aalla. Jos sitten huvittaa voin kertoa tarkemmin. Tai vaihtoehtoisesti skipata tarkemmin kertomisen. :)

A - alakoulu

Niin paljon hyviä muistoja... Tulee jotenkin haikee olo kun ajattelee alakoulua.

B - barrikadi

Hmm. Tää oli ensimmäinen sana joka tulee mieleen, ihan vaan sen takia että siitä ei oo hirveen kauaa kun rakensin ympärilleni muurin joka nyt tässä tapauksessa on synonyymi barrikadille. Muistoja liittyy tähänkin.

C - curry

Rakastan mausteista ruokaa!

D - delfiinit

En oo ikinä nähnyt delfiinejä oikeasti, mutta musta ne on äärettömän suloisia ja joskus tuntuu että jos mun pitäis valita eläin mikä kuvastaa mua se ois delfiini. :P (tosin susi on sellainen mikä tulee aina kaikista testeistä... ja kyllä, olen cosmopolitanin testien rakas ystävä)

E - entä jos

Ei mikään varsinainen sana, mutta kumminkin sellainen mikä kuvaa mua todella paljon. Mä olen nimittäin erittäin kova jossittelemaan ja empimään ja miettimään. Ainankin mietin aina ensin enne nkuin teen! (tosin kun mä päätän jotain teen sen myös, jossittelu tulee jälkeenpäin :D)

F - formula-auto

En oo ikinä kattonu telkkarista formulakisoja tai ollu paikanpäällä katsomassa tai muutenkaan seurannut, mut rakastan formula-autoja. Ne on mun mielestä übersiistejä. :D

G - Galileo Galilei

Ihminen jota ihailen!

H - huumori

Mun huumori on ihan omanlainen. Kyllä mä nauran pikkukalle-vitseillekin, mutta pääsääntöisesti mun huumori on sarkastista. Ironiaakin joskus tippuu mukaan, mutta harvemmin. :D Lisäks oon sellanen ihminen että jos joku ei naura mun mielestä hauskalle jutulle loukkaannun. Varokaa ihmiset, mä todellakin puren, ei vaan...

I - ihmiset

Tarviiko tätä sen tarkemmin selittääkään?

J - jäätelö

Olen jäätelön parhain ystävä. Mä oikeesti aina kun saan jäätelöä syön sitä mahdollisimman hitaasti ja nautin mahdollisimman paljon. Lempparijäätelömaut on nugaa ja terva (jota maistoin vain yhden kerran, en muista missä, mutta oli todella todella hyvää)

K - koulu

Koulu on tällähetkellä mulle todella tärkee asia. Panostan siihen täysillä, ja totuushan on se että jos en kävis koulua mun pää räjähtäis. :D Kotona ei vaan aina jaksa olla, ja usein koulu on se lepopaikka.

L - lumi

Asia mitä rakastan (ärsytti kyllä kun kotipaikkakunnalla satoi jokin aika sitten...). Lumi on mun mielestä todella todella kaunista. Rakastan kun lumihiutaleet laskeutuu kasvoille, kun on vähän kylmä kävelen talvivaatteissa kouluun ja posket punertuu. <3

M - muoti

Asia joka on aina ollut lähellä mun sydäntä. Älkää käsittäkö väärin. Mä en todellakaan seuraa trendejä vaan teen kaiken aina just niinku mä haluun. Pukeudun vaatteisiin jotka mun mielestä näyttää hyvältä yms. Pahin muotimoka on varmaan ollut nudehuulet noin vuosi sitten. Miks kukaan ei sanonut että näytän urpolta nudehuulissa. Ne oli ällöttävät...

N - nasutus

Seiskalla ysit järkkäs nasutuksen, tervetulotoivotuksena. Se oli kyllä aika tylsää mutta on siitä hyviäkin muistoja. :D Kaikkien kasvot nimittäin maalattiin kasvomaalilla ja koska se ei ollut ihan kuivunut pystyin piirtämään sillä seinään. Nyt yläkoulun seinissä lukee mun ihanalla käsialalla yök. :)

O - onnellinen

Viimein mä oon onnellinen. Johan sitä on jo odotettukin.

P - päiväkirja

Hirveesti en kirjoita päiväkirjaan, mutta se on silti elintärkeä. Koska kun mä koen jäätäviä raivonkohtauksia, sen sijaan että heittäytyisin maahan hakkaamaan nyrkeillä lattiaan ja itkemään (oon muuten tehnyt sitäkin...) kirjoitan raivostuneena päiväkirjaan. Harvemmin mä päiväkirjaan kirjoitan päivän kuulumisista mutta päiväkirja on väline mikä estää mut käymästä käsiksi muihin henkilöihin. Ja sit jos raivo ei lähde kirjoittamalla päiväkirjaan, sitä voi heitellä. Että käy se niinkin.

R - raha

Kuulemma raha ei voi tuoda onnea. Raha ei voi tuoda onnea, mutta raha voi tuoda asioita joka tekee onnelliseksi. Enmä siltikään haluis lottovoittoa. Mä tykkään elämästä hankalana. :)

S - saippua

Äiti aina sanoi (tai joku ihan miten vaan) että pestään suu saippualla jos nyt en oo hiljaa tai lopeta kiroilemista yms. Tykkään siitä sanonnasta, mutta mites miimikolla. Pestäänkö miimikoilta kädet saippualta?

T - tyhmä

Tyhmä blondi. :)

U - uiminen

Olen huono uimaan, mutta rakastan vettä. Rakastan vaan sitä miltä vesi tuntuu iholla ja miten vesi vaan keinuttaa ees taas. Joskus kun oon uimassa tekis mieli vaan nukahtaa veteen. Vesi on vaan niin luonnollinen asia.

V - valehtelu

Asia missä oon todella hyvä, mutta mitä vihaan muissa ihmisissä. Mun luottamuspula on osittain varmasti syntynyt siitä että tiedän kuinka paljon itse valehtelen (ja harvemmin jään kiinni) mietin miten paljon muut valehtelee mulle.

Y -Yö

<3

Ä - ääni

Asia mitä ilman en voisi elää. Mun on aina pakko saada puhua ja hölöttää. Ihan mistä vain kunhan saan kertoa oman mielipiteeni ja puhua.

Ö - ötökkä

Tästä ei ehkä tarvii muutakuin sen että aloin kerran itkemään koulussa koska kaveri yritti pakottaa koskemaan kastematoa, en joutunut.

(ja kyllä olen itkenyt koulussa, useastikkin. Siinä ei mun mielestä oo mitään pahaa, ja se on maailman luonnollisin asia. Lisäks se on yks niitä harvoja asioita mistä kukaan ei oo ikinä kiusannut mua. Olen herkkä ja tunteellinen henkilö, ja olen sen kanssa täysin sinut.)

2 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään jäätelöstä ja lumesta. Kiva postaus! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! :)

      //ja anteeksi etten ole huomannut kommenttia aikaisemmin. Bloggerin uusi päivitys ei ilmoita kommenteista...

      Poista