lauantai 22. lokakuuta 2016

Pahimmat muotimokat

Oi kyllä. Olen tehnyt pahoja pahoja virheitä, mokia, nimittäin muotimokia.

Mulla ei valitettavasti ole paljoa materiaalia mun mokista, mutta katsotaan mitä mä keksin. :)

Rakastakaa mun laiskuutta ja tyytykää vaan naaman peittoon...
1. Nudehuulet... Nudehuulet oli silloin vuonna 2015 in. Mäkin ihastuin siihen trendiin ja niinpä mä monta viikkoa putkeen kuljin joka päivä kouluun huulet ihonvärisinä. Pliis kertokaa mulle mitä ajattelin silloin. Totuushan on se että nudehuulet näyttää ihan hirveeltä. Siitä ei pääse yli millään.

2. Pakarat paljastavat shortsit. Tän virheen tein vain kerran. Mä en todellakaan tiedä mitä ajattelin tuolloin, mutta kyllä vain. Reilu vuosi sitten Kirsikkasydän käveli kouluun vaaleanpunaiset pakarat paljastavat shortsit jaloissaan. Nykyään käytän kyseisiä shortseina yöhousuina, jonka virassa ne toimivat oikein hyvin. En kuitenkaan enää päivisin käytä niitä ollenkaan. Mä en ole huora, miksi siis näyttäisin siltä, eikö? :)

3. Valkoiset kengät... Tai siis tarkoitan likaisen valkoisia, mutaisia ja kuluneita kenkiä. Valkoiset kengät on todella hienot uusina. Faktahan on kuitenkin se, että jos et joka käyttökerran jälkeen jaksa kaivaa kynsilakanpoistoainetta ja pumpulia esiin (tai vaihtoehtoisesti pestä kenkiä) valkoiset kengät näyttävät vain ällöttäviltä ja vanhoilta. 


4. Huonosti laitettu ponnari... Mulla yleensä on ponnari, aika sliipatun näköinen sellainen, vaikka myös hieman sotkuinen ponnari näyttää kyllä hyvältä. Yllä olevassa kuvassa en näköjään kuitenkaan ole ollenkaan nähnyt vaivaa. Ja se näyttää hirveältä. 

5. Kiharapää. Kiharoissahan ei oo mitään vikaa, niinkuin ei oo afrossakaan yms. Mutta se että mä ihan tarkoituksellisesti oon  laittanut niin paljon lettejä että näyttää että mulla ois afro on ihan hirveetä. Koska suomalaiselle pikkutytölle ei nyt vaan oikeesti sovi se, että hiukset leijailevat joka suuntaan valtavana kiharakasana. 

Yllä mainitut "mokat" eivät olleet missään järjestyksessä. :) Muotimokia löytyy enemmänkin aina herupaidoista minihameeseen kirkossa, mutta en nyt kaikkia viitsinyt listata. Riittävästi hävettävää jo pelkissä yllämainituissa asioissa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti